Naš Rock Vam Dam i u 2011. godini donosio vam je na uvid sve najeminentnije albume objavljene u svijetu. Ponovno se pokazalo, da usprkos sve popularnijem downloadu, koji forsira skidanje singlova, te krizi CD-a kao medija, albumi imaju svoju publiku, te ostaju umjetnički format, koji glazbenicima daje mogućnost da pjesme stave u širi kontekst i pošalju poruku na kompletniji način.
Sudeći po broju izdanih albuma u 2011. godini, gotovo da nema naznake bilo kakve krize albuma (Kriza je kao i uvijek unutar diskografske industrije, koja se nije uspjela prilagoditi novim digitalnim trendovima). Čak što više, album nikada nije bilo lakše izdati i plasirati, samo su mediji za njegov plasman malo drukčiji.
Klasični autori poput Ry Coodera ili Tom Waitsa i u ovoj godini su isporučili očekivano kvalitetne albume, oba uronjena duboko u tradiciju američke tradicionalne pjesmarice, s tim da je Tom Waits kao i uvijek dodao svoj touch, a Cooder svoju virtuoznost.
"Bad As Me" Tom Waitsa možda je i ponajbolji njegov album u novom mileniju, dok je Cooderov "Pull Up Some Dust and Sit Down" kao i uvijek novo čitanje američke tradicije, uparene sa bezvremenskim temama.
Kad smo već kod američke tradicije, bluegrass, odnosno country autorice, Gillian Welch i Alison Krauss također su u 2011. briljirale. Prva s albumom "The Harrow & The Harvest", a druga sa svojim bendom Union Station na albumu "Paper Airplane". Oba su albuma dokaz da je revival bluegrassa, koji je nakon soundtracka za film "O, Brother Where Art Thou?" prešao granice uskog kluba poklonika.