Radio je danas jedan od najslušanijih medija, te je oglašavanje na njemu najisplativije, piše biznis portal poslovne.com
Dolaskom interneta, mnogi su predviđali kraj radija, te da su budućnost samo televizijsko i digitalni marketing. Budući da je glazba i dalje jedna od omiljenih stvari kod ljudi, radio je opstao, te je i danas rame uz rame s druga dva medija. Ono što ga izdvaja od drugih su jeftine cijene i odlični rezultati oglašavanja.
Najisplativiji medij - Statistike radija u odnosu na druge medije
Tijekom posljednjih godina, radio oglašavanje ima najveći doseg u Americi i diljem svijeta, prema Nielsen istraživanju. Na tjednoj bazi, radio dopre do čak 92% ljudi starijih od 18 godina, u Sjedinjenim Američkim Državama.
Prema istraživanju, doseg ljudi starijih od 18. godina (u SAD-u) prema medijima je sljedeći:
- Radio – 92% ljudi
- Televizija – 87% ljudi
- Mobiteli – 81%
- Računala – 54%
Radio oglašavanje ponovno postaje sve popularnije i diljem ostatka svijeta, a razlog tome je što je i dalje omiljeni medij kod ljudi u automobilu, na poslu, raznim ugostiteljskim objektima, pa čak i kod kuće.
Radio oglašavanje je naijisplativije
Radio oglašavanje ponovno je sve popularnije, a razlozi za to su:
- Velik broj slušatelja
- Mogućnost lokalnog reklamiranja na određenim radio stanicama
- Niska cijena oglašavanja
Kada se spoje ova 3 razloga, radio je puno bolji medij za odabira kod oglašavanja, nego televizija. Iako mnogi “ganjaju“ televizijsko oglašavanje, koje je znatno skuplje, to ne znači da je efikasniji oblik oglašavanja.
Najisplativiji medij - Kvalitetna radio reklama
Kao i kod svakog oblika marketinga, potrebno je prvo stvoriti ideju oko kreiranja reklame. Radio ljudi slušaju zbog vijesti i muzike, ali prednost je što za razliku od televizije, ne mijenjaju stanicu za vrijeme reklama. Svaka radio stanica je definirana i pušta određenu muziku i vijesti s određenog područja, za razliku od TV kanala, koji ciljaju širi sadržaj.
Kada osoba “zavoli” neku stanicu, ona je njen vjerni slušatelj, što u konačnici donosi:
- Slušanje reklamnih blokova
- Radio stanica ima veći utjecaj na tu osobu
- Možete smisliti reklamu u tonu radio stanice
Kod radio reklama, najbitnija je posljednja točka. Radio omogućava da smislite zanimljivu reklamu za slušatelje i tako postignete bolji efekt kod oglašavanja.